25 paź 2015

Albumy z Głubczyc

Witajcie! Przeglądałam przed chwilą Śląską Bibliotekę Cyfrową. Chciałam poszukać jakichś pocztówek z Mysłowic, lecz  skończyło się na... Głubczycach. Znalazłam tam cztery albumy. Pobrałam je, otworzyłam pierwszy z nich- i zamarłam! Okazały się one być pełne zdjęć z czasów, gdy to miasto było piękne i sławne. Stwierdziłam więc, iż warto je Wam pokazać. Jeśli jesteście z Głubczyc, lub jeśli chociaż jest to wasze ulubione miasto na Górnym Śląsku, lub je kochacie, koniecznie musicie zaopatrzyć się w choć jeden z nich.

Albumy możecie odnaleźć na stronie Śląskiej Biblioteki Cyfrowej, lub pobrać bezpośrednio poprzez poniższe linki.


1 komentarz:

  1. Uwielbiam stare zdjęcia, zwłaszcza przedwojenne. Mam ogromny sentyment do tego okresu. Do świata, który bezpowrotnie przeminął...
    Podziwiam, że tak wiele piszesz o Śląsku, przyczyniając się jednocześnie do popularyzowania tego regionu w Polsce :)
    Dziękuję za wizytę i komentarz na moim blogu :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń